diplomsko delo
Matej Černetič (Author), Zlatko Jančič (Mentor)

Abstract

Marketing neprofitnih organizacij - primer skavtske organizacije

Keywords

strategija razvoja;cilji;tržno komuniciranje;Neprofitne organizacije;Trženje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: [M. Černetič]
UDC: 339.13(043)
COBISS: 22812509 Link will open in a new window
Views: 803
Downloads: 207
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: development strategy;aim;marketing communication;Nonprofit organizations;Marketing;
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Pages: 60 f.
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 37821
Recommended works:
, primer: Slovenski odbor za UNICEF
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, diplomsko delo univerzitetnega študija