diplomsko delo

Abstract

Vloga političnega marketinga na lokalnih volitvah v Sloveniji

Keywords

študija primera;množični mediji;Politično trženje;Volilne kampanje;Politične stranke;Župani;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: [T. Rajh]
UDC: 324(497.4)(043)
COBISS: 22931037 Link will open in a new window
Views: 1008
Downloads: 145
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: case study;mass media;Political marketing;Election campaigns;Political parties;Mayors;
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Pages: 56 f.
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;politics;politika;politične vede;elections;plebiscites;referendums;election campaigns;electoral corruption;malpractice;election results;volitve;plebisciti;referendumi;volilne kampanje;volilna korupcija;nepravilnosti;izidi volitev;
ID: 37898
Recommended works:
, najbolj zanesljiva metoda napovedovanja volilnih rezultatov?
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, analiza kampanje predsedniškega kandidata Lojzeta Peterleta