diplomsko delo
Luka Preis (Author), Zlatko Jančič (Mentor)

Abstract

Oseba kot tržna znamka

Keywords

Blagovne znamke;Osebnost;Trženje;Identiteta;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: [L. Preis]
UDC: 659.1(043)
COBISS: 24123741 Link will open in a new window
Views: 579
Downloads: 108
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: Trademarks;Personality;Marketing;Identity;
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Fakulteta za družbene vede, Univ. v Ljubljani
Pages: 66 f.
Keywords (UDC): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 39297
Recommended works:
, diplomsko delo
, filozofija upravljanja tržnih znamk mednarodne marketinške agencije Ogilvy & Mather
, primerjava različnih procesov poimenovanja
, učinkovit način prepričevanja