primer Pogrej in pojej

Abstract

Oblikovanje in uvajanje blagovne znamke

Keywords

Blagovne znamke;Študija primera;Slovenija;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: [T.H. Zakonjšek]
UDC: 659.1(497.4)(043)
COBISS: 24270941 Link will open in a new window
Views: 988
Downloads: 182
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: Trademarks;Case study;
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Pages: 66 f.
Keywords (UDC): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 39492
Recommended works:
, primer Pogrej in pojej
, filozofija upravljanja tržnih znamk mednarodne marketinške agencije Ogilvy & Mather
, primer: Duhan d.d. Rijeka
, primerjava različnih procesov poimenovanja
, lastniške oznake na ovčjih uhljih v Zgornjem Posočju kot blagovna znamka