diplomsko delo
Andrej Ramšak (Author), Zlatko Jančič (Mentor)

Abstract

Načrtovanje komuniciranja podjetja s trgovci na primeru Gorenje

Keywords

Podjetja;Tržno komuniciranje;Trgovina;Komunikacijski modeli;Blagovne znamke;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: [A. Ramšak]
UDC: 316.77(043)
COBISS: 25257053 Link will open in a new window
Views: 566
Downloads: 109
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: Enterprises;Marketing communication;Trade;Communication model;Trademarks;
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Pages: 93 f.
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;sociology;sociologija;sociology of culture;cultural context of social life;sociologija kulture;
ID: 40534
Recommended works:
, postsocialistične nostalgije in blagovne znamke: primer retro športnih copat
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, prestolnica znanstvene fantastike