diplomsko delo
Andreja Pazlar (Author), Zlatko Jančič (Mentor)

Abstract

Bled skozi perspektivo marketinga

Keywords

Turizem;Trženje;Lokalne skupnosti;Blagovne znamke;Strateško načrtovanje;Slovenija;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: [A. Pazlar]
UDC: 332.1(497.4)(043)
COBISS: 26583645 Link will open in a new window
Views: 920
Downloads: 130
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Tourism;Marketing;Local communities;Trademarks;Strategic planning;Slovenia;
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Pages: 96 f.
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;regional economics;territorial economics;land economics;housing economics;regionalno gospodarstvo;zemljiško gospodarstvo;stanovanjsko gospodarstvo;regional economics;territorial economics;regionalna ekonomija;področna ekonomija;
ID: 42269
Recommended works:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, Slovenija in Jugovzhodna Evropa
, diplomsko delo univerzitetnega programa
, primer Veslaškega centra Bled za 21. stoletje