diplomsko delo
Blaž Bezek (Author), Miro Kline (Mentor), Bojana Lobe (Co-mentor)

Abstract

Vrednost tržne znamke in učinkovitost tržno-komunikacijskih kanalov

Keywords

Trženje;Blagovne znamke;Oglaševanje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: [B. Bezek]
UDC: 659.126(043)
COBISS: 27479389 Link will open in a new window
Views: 651
Downloads: 341
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Marketing;Trademarks;Advertising;
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Pages: 92,[6] f.
Keywords (UDC): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 43833
Recommended works:
, primerjava različnih procesov poimenovanja
, filozofija upravljanja tržnih znamk mednarodne marketinške agencije Ogilvy & Mather
, učinkovit način prepričevanja