primer celovite rešitve v izbranem podjetju

Abstract

Trženje na podlagi odnosov

Keywords

trženje;medorganizacijsko trženje;vzajemno trženje;strategija trženja;proizvodi;storitve;case study;podjetje;hardware;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL EF - Faculty of Economics
Publisher: [M. Žerjav]
UDC: 339.138
COBISS: 16958950 Link will open in a new window
Views: 764
Downloads: 211
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: marketing;intercompany marketing;relationship marketing;marketing strategy;products;services;case study;enterprises;hardware;
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Pages: 43 str., 1 str. pril.
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 45119
Recommended works:
, primer celovite rešitve v izbranem podjetju
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, nova trženjska paradigma in nova strategija