diplomsko delo
Petja Rogelj (Author), Vesna Žabkar (Mentor)

Abstract

Kultura in oglaševalski slogi v Nemčiji, Franciji, Italiji in Sloveniji

Keywords

Slovenija;Nemčija;Francija;Italija;trženje;mednarodno trženje;oglas;kultura;medkulturno delovanje;mednarodne primerjave;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL EF - Faculty of Economics
Publisher: [P. Rogelj]
UDC: 339.138
COBISS: 17388006 Link will open in a new window
Views: 784
Downloads: 458
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: Slovenia;Germany;France;Italy;marketing;international marketing;advertisement;culture;cross-cultural activities;international comparisons;
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Pages: 46 str., 22 str. pril.
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 46857
Recommended works:
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija