diplomsko delo
Gašper Kastelic (Author), Tanja Dmitrović (Mentor)

Abstract

Trženjska strategija za izdelek Ozon Clean

Keywords

trženje;strategija trženja;proizvodi;okolje;nakup;konkurenca;pozicioniranje proizvoda;analiza;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL EF - Faculty of Economics
Publisher: [G. Kastelic]
UDC: 339.138
COBISS: 19858406 Link will open in a new window
Views: 763
Downloads: 141
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: marketing;marketing strategy;products;environment;purchasing;competition;positioning;analysis;
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Pages: II, 25 str.
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 52133
Recommended works:
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija