zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole

Abstract

Vpliv korporativne blagovne znamke na ugled podjetja

Keywords

podjetje;identiteta podjetja;image;blagovne znamke;proizvodi;storitve;ocene;raziskave;analiza;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL EF - Faculty of Economics
Publisher: [A. Sijamhodžić]
UDC: 658
COBISS: 20327910 Link will open in a new window
Views: 902
Downloads: 379
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: enterprises;corporate identity;image;trademarks;products;services;evaluation;research;analysis;
Type (COBISS): Final paper
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Keywords (UDC): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;
ID: 54146
Recommended works:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, analiza obstoječih raziskav in izhodišča za nadaljno raziskovanje
, GEM Slovenija 2011