analiza obstoječih raziskav in izhodišča za nadaljno raziskovanje
Tanja Derin (Author), Irena Vida (Mentor)

Abstract

Ugled kot dejavnik uspeha podjetja

Keywords

podjetje;identiteta podjetja;image;uspešnost poslovanja;poslovno komuniciranje;raziskave;annaliza;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL EF - Faculty of Economics
Publisher: [T. Derin]
UDC: 658
COBISS: 20363238 Link will open in a new window
Views: 737
Downloads: 158
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: enterprises;corporate identity;image;business efficiency;business communication;research;
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Pages: II, 27 str.
Keywords (UDC): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;
ID: 54269
Recommended works:
, analiza obstoječih raziskav in izhodišča za nadaljno raziskovanje
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, GEM Slovenija 2011
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, primer podjetja x