diplomsko delo
Mateja Amon (Author), Bruno Završnik (Mentor)

Abstract

Vpliv prodajnega okolja na nakupno odločitev odjemalca : diplomsko delo

Keywords

prodajalne;poslovno okolje;predstava;odjemalec;potrošnik;kupci;zadovoljstvo;odločanje;trgovec;osebje;pospeševanje prodaje;osebna prodaja;kvaliteta;izdelki;politika izdelka;trgovinsko podjetje;tržne raziskave;ocenjevanje;uspešnost poslovanja;vedenje;psihologija potrošnika;meritve;ponudba;cene;komuniciranje;metodologija;poslovni rezultati;Prodajne dejavnosti;Diplomske naloge;Potrošniški interesi;Zadovoljevanje;Nakupno obnašanje;Ciljani skrining;Prodajalne;Urejanje prostora;Razsvetljava;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Šentjur
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM EPF - Faculty of Economics and Business
Publisher: [M. Amon]
UDC: 658.89:339.372(497.4)
COBISS: 7215644 Link will open in a new window
Views: 5497
Downloads: 763
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Pages: 79 str., [4] f. pril.
Keywords (UDC): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija;social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;inland trade;internal trade;domestic trade;notranja trgovina;domača trgovina;
ID: 6353