Janez Vogrinc (Author), Iztok Devetak (Author)

Abstract

Prispevek predstavlja različne pristope k pedagoškemu raziskovanju ter pomen pedagoškega raziskovanja za učiteljevo učinkovito delo. Podane so značilnosti kvalitativne in kvantitativne paradigme pedagoškega raziskovanja ter značilnosti eksperimentalne in akcijske raziskave. V nadaljevanju je ilustriran potek pedagoškega raziskovanja s poudarjenimi razlikami med različnimi pristopi. Natančno je opisan potek raziskovanja od oblikovanja raziskovalnega problema, raziskovalnih vprašanj in hipotez, poleg katerih so podani tudi konkretni primeri s področja vizualizacije pri naravoslovnem izobraževanju. Predstavljene so vrste spremenljivk in statistični postopki s katerimi obdelamo podatke določene spremenljivke. V zaključku prispevka so prikazani nekateri poudarki uporabe raziskovalnega pristopa pri pouku naravoslovja in smernice praktikom in raziskovalcem začetnikom, kako se pedagoškega raziskovanja lotiti.

Keywords

vizualizacija;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.16 - Independent Scientific Component Part or a Chapter in a Monograph
Organization: UL PEF - Faculty of Education
UDC: 371.3:5
COBISS: 7287881 Link will open in a new window
Views: 2344
Downloads: 375
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: science education;teaching method;educational research;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;didaktična metoda;pedagoško raziskovanje;
Type (COBISS): Not categorized
Pages: Str. 197-215
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;mathematics;natural sciences;naravoslovne vede;matematika;
ID: 68525
Recommended works:
, Interim Report on the third round of the UL, Slovenia working group
, Interim Report on the second round of the UL, Slovenia working group
, Interim Report on the first round of the UL, Slovenia working group