Nataša Vrčon-Tratar (Author), Boris Snoj (Author)

Abstract

Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest in determinanta vedenja zaposlenih pomemben fenomen znanstvenega proučevanja predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijanja konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije ter ugotavljamo, kako in ali lahko ustrezne temeljne vrednote v okviru te prispevajo k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah. Posebej osvetljujemo temeljno sestavino marketinškega koncepta - naravnanost k odjemalcem - kot možno razsežnost organizacijske kulture ter zvezo med usmerjenostjo organizacijske kulture, kakovostjo storitev in uspešnostjo poslovanja podjetja. Zanima nas, ali usklajenost v zvezi s tem načelom na različnih ravneh organizacije (moč kulture) vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in s tem na kakovost storitev in zadovoljstvo odjemalcev.

Keywords

organizacijska kultura;banke;finančne ustanove;kvaliteta;storitve;bančništvo;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.09 - Published Professional Conference Contribution
Organization: UM EPF - Faculty of Economics and Business
UDC: 65.018.2:336.717
COBISS: 565207 Link will open in a new window
Views: 3686
Downloads: 110
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Type (COBISS): Not categorized
Pages: Str. 203-221
ID: 75115