participacija otrok v vrtcu
Marcela Batistič-Zorec (Author), Mateja Kalin (Author), Sergeja Kržan (Author), Katarina Sedeljšak (Author), Breda Jontes (Editor), Darija Skubic (Lector)

Abstract

Cilj priročnika je na primeru projekta Kaj je risanka in kako nastane predstaviti »filozofijo« in posamezne elemente pristopa Reggio Emilia. Želeli smo napisati dovolj enostavno in razumljivo besedilo, ki bi ga lahko uporabljali tudi strokovni delavci, ki se niste udeležili izobraževanja v okviru zgoraj omenjenega raziskovalnega in izobraževalnega projekta, študentje predšolske vzgoje in drugi, ki jih to področje zanima. Seveda ne manjka znanstvene in strokovne literature, ki govori o pristopu in izkušnjah vrtcev Reggio Emilia, vendar vidimo posebno vrednost, da lahko ta koncept predstavimo in razložimo na primeru in izkušnjah enega izmed slovenskih vrtcev. Vsebinsko je priročnik razdeljen na štiri poglavja. V prvem bomo na kratko predstavili koncept Reggio Emilia ter se na osnovi primerjave med slovenskimi in vrtci Reggio Emilia vprašali, ali ga je možno in smiselno prenašati v naše vrtce. Drugo poglavje je pretežno teoretično, v njem bomo bolj poglobljeno predstavili participacijo otrok in poslušanje, ki izhajata iz stališča pedagogov RE, da so otroci kompetentni, dotaknili pa se bomo tudi subjektivnih teorij vzgojiteljev. To je po našem mnenju temelj njihovega pristopa, s katerim so logično povezane vse ostale značilnosti oz. tipični elementi koncepta Reggio Emilia. V tretjem poglavju bomo kronološko opisali projekt Kaj je risanka in kako nastane. Namen četrtega poglavja pa je, da posamezne elemente koncepta Reggio Emilia temeljiteje razdelamo, predvsem pa jih ilustriramo s primeri iz projekta Vrtca Globoko.

Keywords

particija;Reggio Emilia pedagoški koncept;projekti;poslušanje;risanke;sestavljanje lastne zgodbe;prireditve za starše;razvoj identitete;različnost otrok;timsko delo vzgojiteljev;vrtec in lokalno okolje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: V Ljubljani
Typology: 2.06 - Encyclopaedia, Dictionary, Lexicon, Manual, Atlas, Map
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Pedagoška fakulteta
UDC: 373.2
COBISS: 261235456 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-253-086-0
Views: 5126
Downloads: 257
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary keywords: Predšolski otroci;Otroški vrtci;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Manual
Pages: 97, [V] str.
ID: 8310453