[analiza ključnih dejavnikov zagotavljanja kakovosti znanja v vzgojno-izobraževalnem sistemu]
Mojca Juriševič (Author), Marjan Blažič (Reviewer)

Abstract

Monografija se loteva teme obravnave nadarjenih učencev v slovenski šoli oziroma kako jo doživljajo učenci, ki jim je namenjena. Vse bolj postajamo pozorni na različne sposobnosti, spretnosti in vrline oziroma močna področja učencev ter skrbimo za njihov optimalen osebnostni razvoj v družbi. Nadarjeni učenci na poti svojega učnega razvoja in uresničevanja izjemnih potencialov v šoli prednostno namreč ne potrebujejo »po-moči«, temveč predvsem ustrezne zahteve in spodbude, pa tudi sodelovalno socialno okolje in podporo kompetentnih odraslih.

Keywords

osnovne šole;srednje šole;Slovenija;raziskave;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.01 - Scientific Monograph
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Pedagoška fakulteta
UDC: 37.091.21:159.924-053.5
COBISS: 262075904 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-253-094-5
Views: 4127
Downloads: 367
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Nadarjeni učenci;Izobraževanje;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Not categorized
Pages: 127 str.
DOI: 978-961-253-094-5
ID: 8310964
Recommended works:
, [analiza ključnih dejavnikov zagotavljanja kakovosti znanja v vzgojno-izobraževalnem sistemu]
, zbornik povzetkov