[analiza ključnih dejavnikov zagotavljanja kakovosti znanja v vzgojno-izobraževalnem sistemu]
Mojca Juriševič (Author), Drago Žagar (Reviewer), Cveta Razdevšek-Pučko (Reviewer)

Abstract

Osrednje vprašanje, ki je rdeča nit učbenika, je vprašanje o vsebinah strokovne kompetentnosti učiteljev za uspešno motiviranje učencev v šoli. Šolsko učenje je namreč posebna vrsta učenja, ki se od spontanega vsakodnevnega učenja loči ravno po intenziteti in vsebini učne motiviranosti. V učbeniku si vsebine zaporedno vsebinsko smiselno sledijo; učiteljevo znanje o razvojnopsiholoških značilnostih učencev ni posebej izpostavljeno, ker je to med študijem temeljito obravnavano v okviru razvojne psihologije. Vsebine učbenika pa ponudijo specialna pedagoškopsihološka znanja, ki učiteljevo kompetentnost poglabljajo in razširjajo na področju motiviranja za učenje, eni od osrednjih tem pri predmetih pedagoška psihologija in psihologija za učitelje, ter se smiselno dopolnjujejo z vsebinami, ki jih študentje spoznavajo pri splošni didaktiki in posameznih specialnih didaktikah.

Keywords

učni proces;učenci;pedagoška psihologija;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.03 - Reviewed University, Higher Education or Higher Vocational Education Textbook
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Pedagoška fakulteta
UDC: 159.953.5
COBISS: 260592640 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-253-075-4
Views: 2331
Downloads: 184
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Učenje;Motivacija;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Not categorized
Pages: 82 str.
DOI: 978-961-253-075-4
ID: 8310966
Recommended works:
, [analiza ključnih dejavnikov zagotavljanja kakovosti znanja v vzgojno-izobraževalnem sistemu]
, no subtitle data available