[analiza ključnih dejavnikov zagotavljanja kakovosti znanja v vzgojno-izobraževalnem sistemu]
Janez Vogrinc (Author), Vesna Podgornik (Author), Tatjana Devjak (Reviewer), Jasna Mažgon (Reviewer), Boris Kožuh (Reviewer)

Abstract

Monografija je sestavljena iz dveh delov. V prvem delu predstavimo kratek zgodovinski pregled razvoja evalvacijskih raziskav, opredelimo temeljne značilnosti različnih vrst evalvacijskih raziskav in predstavimo evalvacijsko raziskavo kot raziskovalni pristop, ki združuje kvalitativno in kvantitativno raziskovalno paradigmo. Predstavimo faze evalvacijske raziskave in standarde oz. načela kvalitete in etičnosti evalvacije. Teoretični del monografije zaključimo z opredelitvijo samoevalvacijske raziskave kot pomembnega dejavnika spodbujanja vzgojiteljevega profesionalnega razvoja. V drugem delu monografije so predstavljeni rezultati empirične raziskave, ki smo jo izvedli na reprezentativnem vzorcu vzgojiteljev in svetovalnih delavcev, zaposlenih v slovenskih javnih vrtcih, s katero smo ugotavljali, kako pogosto in na kakšen način pedagoški delavci v slovenskih vrtcih izvajajo samoevalvacijo.

Keywords

predšolska vzgoja;kvaliteta;vrednotenje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.01 - Scientific Monograph
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Pedagoška fakulteta
UDC: 373.2.091:005.962.131
COBISS: 261100544 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-253-080-8
Views: 3425
Downloads: 285
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Otroški vrtci;Samoevalvacija;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Not categorized
Pages: 116 str.
DOI: 978-961-253-080-8
ID: 8310971
Recommended works:
, [analiza ključnih dejavnikov zagotavljanja kakovosti znanja v vzgojno-izobraževalnem sistemu]
, priročnik
, od starega k novemu
, analiza primera izbrane občine in vrtca