magistrsko delo
Mitja Jurgele (Author), Janez Žmavc (Mentor), Marijan Žura (Thesis defence commission member), Tomaž Maher (Thesis defence commission member), Alojzij Juvanc (Thesis defence commission member)

Abstract

Pri načrtovanju in vzdrževanju infrastrukture se soočamo na eni strani z vedno večjimi prometnimi obremenitvami, na drugi strani pa z vedno manjšimi razpoložljivimi finančnimi sredstvi. V magistrskem delu je izvedena raziskava, ali je v slovenskem prostoru mogoče zbrati dovolj podatkov za izvedbo analize cene življenjskega cikla. Pregledani so modeli za modeliranje propadanja voziščne konstrukcije, programi za izračun stroškov uporabnikov zaradi oviranja prometa ter modeli za modeliranje kapacitete gradbiščne cone. Na podlagi prednosti in slabosti pregledanih modelov in programov ter dostopnih vhodnih podatkov je predlagan modela za modeliranje propadanja voziščne konstrukcije, program za izračun stroškov uporabnikov ter model za izračun kapacitete gradbiščnega odseka. Z uporabo izbranih modelov je izvedena analiza življenjskega cikla voziščne konstrukcije na poskusnem primeru obnove voziščne konstrukcije na avtocestnem odseku. Za poskusni projekt je bil izbran projekt obnove voziščne konstrukcije na odseku AC A3/0668 Gabrk – Sežana V, AC A3/0669 Sežana V – Sežana Z in AC A1/0156 Razcep Gabrk.

Keywords

gradbeništvo;magistrska dela;gospodarjenje;cestna infrastruktura;dimenzioniranje voziščnih konstrukcij;analiza življenjskega cikla;kapaciteta gradbišcne cone;izracun stroškov uporabnikov;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: UL FGG - Faculty of Civil and Geodetic Engineering
Publisher: [M. Jurgele]
UDC: 005:625.7.003:656.004(043.3)
COBISS: 6430049 Link will open in a new window
Views: 1905
Downloads: 462
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Life cycle cost analysis in pavement design
Secondary abstract: When planning and maintaining the infrastructure one needs to take into account the increasing traffic loads as well as the decreasing financial means available. The goal of this Master’s thesis is to establish whether it is possible to gather enough input data to perform a life cycle analysis in Slovenia. The thesis also deals with the selection of the appropriate models for modelling pavement deterioration and user costs due to road works. Based on advantages and disadvantages of the models and on the accessibility of the input data, a model for pavement deterioration and user cost calculation is proposed. With the selected models and input data, a life cycle cost analysis is performed on a pilot project, e.i. the reconstruction off the Motorway A3 section 0668 Gabrk – Sežana E, section 0669 Sežana E – Sežana W and Motorway A1 section 0156 Junction Gabrk.
Secondary keywords: civil engineering;master of science thesis;road infrastructure management;pavement design;deterioration model;life cycle cost analysis;construction zone capacity;usercost calculation;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Master's thesis
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo
Pages: XXI, 121 str., 4 pril.
ID: 8312749