Abstract

Temeljni namen posveta je bil izmenjati in premisliti izkušnje s prepoznavanjem nadarjenosti pri učencih v šoli in z izobraževanjem učiteljev ter svetovanjem učiteljem in staršem na področju prepoznavanja nadarjenih učencev ter tako prispevati h kakovostnemu strokovnemu diskurzu in konkretnim izboljšavam na tem področju dela.

Keywords

doživljanje sebe;samopodoba;shizofrenija;nezgodne poškodbe hrbtenjače;Tennesseejska lestvica koncepta sebe TSCS-2;poročilo;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.25 - Other Component Parts
Organization: UL PEF - Faculty of Education
UDC: 159.924
COBISS: 10071881 Link will open in a new window
ISSN: 2350-5141
Views: 1276
Downloads: 210
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Report from the meeting "Identification of gifted students"
Secondary keywords: gifted;pupil;nadarjeni;učenec;
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 21-22
Issue: ǂLetn. ǂ23
Chronology: 2014
ID: 8678329