Abstract
V prispevku razpravljamo o značilnostih zunanje diferenciacije ter o njenem vplivu na dosežke učencev (pri matematiki). Predstavili bomo nekatere vidike (prednosti in slabosti) zunanje diferenciacije glede učinkovitosti pridobivanja matematičnih znanj na doseženo raven matematičnega znanja v homogenih in heterogenih učnih skupinah. Rezultati kažejo, da ni enovitega odgovora, še zlasti ne, če se omejimo na skrajna pola – na zmožnejše učence in na učence z učnimi težavami. Od šole oziroma učitelja se seveda pričakuje, da prav vsakemu učencu s primernim pristopom omogoči, da se izobražuje v skladu s svojimi potenciali. Zato tako nadarjenost učencev kot učne težave učencev razumemo kot izziv učitelju, kako poučevati, kako prepoznati potrebe učencev in katere ukrepe izbrati, da bodo dosežki učencev optimalni glede na njihove zmožnosti in sposobnosti. Z vidika ciljev pridobivanja kakovostnega znanja vseh je ključno vprašanje, kako prilagoditi pouk vsem učencem glede na njihove potrebe in potenciale, ter tako znižati morebitno prikrajšanost zmožnejših učencev ali učencev z učnimi težavami. To narekuje potrebo po razvijanju ustreznih pristopov učenja in poučevanja za vse učence.
Keywords
učenci;dosežki;
Data
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary keywords: |
differentiation;learning difficulty;mathematics;diferenciacija;učne težave;matematika; |
Type (COBISS): |
Not categorized |
Pages: |
Str. 25-31 |
ID: |
8678471 |