Tanja Stanić (Author), Stanislav Avsec (Author)

Abstract

Poizvedovalno učenje (ang. inquiry-based learning, PU) je izraz, ki v najširšem pomenu opisuje procese učenja s poizvedovanjem in raziskovanjem. Natančnejša definicija PU, opredeljena v [1], navaja, da je PU in poučevanje usmerjeno na učenca, kateri zastavlja vprašanja, raziskuje situacije, se spoznava z načini naravoslovno-tehniškega raziskovanja in razvija lastne načine za iskanje rešitev. V takšnem učnem okolju je učitelj mentor in moderator učenčevega učnega procesa [1]. Osrednji cilj PU je razvoj učenčevih raziskovalnih sposobnosti in priprava na vseživljenjsko učenje [2]. Učinkovitost procesa se izkaže v sposobnosti učencev za prenos informacij v uporabno znanje pri iskanju najprimernejših rešitev danega problema ali vprašanja. Učenci se v procesu naučijo postavljati ključna vprašanja, zbrati ustrezne argumente, analizirati in interpretirati dobljene rezultate, jih sistematično predstaviti, oblikovati zaključke in izvesti evalvacijo leteh [3].

Keywords

poizvedovalno učenje;učenci;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.08 - Published Scientific Conference Contribution
Organization: UL PEF - Faculty of Education
UDC: 62:004.896
COBISS: 10229833 Link will open in a new window
ISSN: 1581-4572
Views: 1525
Downloads: 297
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Inqury based learning of robotics with application of technology problem-solving
Secondary keywords: robotics;engineering;robotika;tehnika;
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 177-180
Issue: ǂZv. ǂB
ID: 8680358