Abstract
Poizvedovalno učenje (ang. inquiry-based learning, PU) je izraz, ki v najširšem pomenu opisuje procese učenja s poizvedovanjem in raziskovanjem. Natančnejša definicija PU, opredeljena v [1], navaja, da je PU in poučevanje usmerjeno na učenca, kateri zastavlja vprašanja, raziskuje situacije, se spoznava z načini naravoslovno-tehniškega raziskovanja in razvija lastne načine za iskanje rešitev. V takšnem učnem okolju je učitelj mentor in moderator učenčevega učnega procesa [1]. Osrednji cilj PU je razvoj učenčevih raziskovalnih sposobnosti in priprava na vseživljenjsko učenje [2]. Učinkovitost procesa se izkaže v sposobnosti učencev za prenos informacij v uporabno znanje pri iskanju najprimernejših rešitev danega problema ali vprašanja. Učenci se v procesu naučijo postavljati ključna vprašanja, zbrati ustrezne argumente, analizirati in interpretirati dobljene rezultate, jih sistematično predstaviti, oblikovati zaključke in izvesti evalvacijo leteh [3].
Keywords
poizvedovalno učenje;učenci;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2014 |
Typology: |
1.08 - Published Scientific Conference Contribution |
Organization: |
UL PEF - Faculty of Education |
UDC: |
62:004.896 |
COBISS: |
10229833
|
ISSN: |
1581-4572 |
Views: |
1525 |
Downloads: |
297 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary title: |
Inqury based learning of robotics with application of technology problem-solving |
Secondary keywords: |
robotics;engineering;robotika;tehnika; |
Type (COBISS): |
Not categorized |
Pages: |
str. 177-180 |
Issue: |
ǂZv. ǂB |
ID: |
8680358 |