Iztok Devetak (Editor), Mira Metljak (Editor), Nika Golob (Reviewer), Gregor Torkar (Reviewer), Tomaž Petek (Lector)

Abstract

Znanstvena monografija podaja oris poteka in izsledkov projekta PROFILES, ki ga je v letih 2010–2014 finančno podprla Evropska komisija. Projekt je bil namenjen spodbujanju zanimanja učencev za naravoslovje v osnovni in srednji šoli, saj Evropska komisija ugotavlja, da je zanimanje mladih za naravoslovje nezadovoljivo in da je raven naravoslovne pismenosti nizka. V dokumentu Science Education NOW: A Renewed Pedagogy for the Future of Europe strokovnjaki Evropske komisije ugotavljajo, da v povprečju učenci, dijaki pa tudi študentje nimajo radi naravoslovja, kot se poučuje v evropskih šolah. Šolsko naravoslovje je prikazano kot abstraktna stvar, poudarja naravoslovne ideje, razvite v 19. stol., hkrati pa nima zadostne osnove v eksperimentalnem delu. Poudarja se, da obstajajo jasne povezave med mnenjem učencev o naravoslovju in načini poučevanja naravoslovja v šolah. Naravoslovno poučevanje ni inovativno, ni relevantno za učence in zato ni zanimivo, ker ne vidijo njegove uporabnosti; pogosto se jim zdi dolgočasno. Prav zaradi teh ugotovitev so snovalci programa projekta PROFILES želeli, da bi se učitelji usposobili za inovativne pristope poučevanja naravoslovja, s tem da bi naredili naravoslovje za učence relevantno in tako spodbujali njihovo zanimanje za učenje. V projekt PROFILES je bila povabljena tudi Slovenija in ta monografija prikazuje štiriletno delo v projektu.

Keywords

naravoslovje;poučevanje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.01 - Scientific Monograph
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Pedagoška fakulteta
UDC: 37.091.3:5(082)
COBISS: 276248576 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-253-165-2
Views: 3035
Downloads: 335
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Naravoslovje;Zborniki;Pouk;Osnovne šole;Srednje šole;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Proceedings
Pages: 108 str.
DOI: 978-961-253-165-2
ID: 8708321