Abstract

Marketing strategy and management

Keywords

marketing;trženje;vodenje;management;marketing mix;marketinški splet;strategija trženja;tržno planiranje;strateško upravljanje;sposobnosti;poslovna politika;uspešnost poslovanja;verige;revizija;kontrola;potrošnik;trg;segmentacija;cilj;pozicioniranje;makroekonomija;okolje;poslovno okolje;politika okolja;proizvodi;teorija racionalnih pričakovanj;racionalizacija;matrike;konkurenca;poslovno komuniciranje;komuniciranje;struktura;promocija;evalvacija;ocenjevanje;modeliranje;učbeniki;

Data

Language: English
Year of publishing:
Typology: 0 - Not set
Organization: UM EPF - Faculty of Economics and Business
Publisher: Macmillan Business
UDC: 339.138(075.8)
COBISS: 4657436 Link will open in a new window
ISBN: 0-333-74855-7
Views: 1304
Downloads: 124
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Higher education textbook
Pages: XXVI, 542 str.
ID: 8716837
Recommended works:
, no subtitle data available
, planning, implementation and control
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available