Vineet Kumar (Author), David A. Aaker (Author), George S. Day (Author)

Abstract

Essentials of marketing research

Keywords

trženje;marketing;tržne raziskave;tržna analiza;strategija trženja;poslovne odločitve;informacije;podatki;baze podatkov;aplikacija;Internet;računalniške mreže;elektronsko poslovanje;market research;market analysis;marketing strategy;business decisions;information;data;data base;application;electronic commerce;Internet (računalniško omrežje);Priročniki;Tržne raziskave;Podatkovne baze;Učbeniki za visoke šole;Poslovne odločitve;Marketinška strategija;Tržna analiza;

Data

Language: English
Year of publishing:
Typology: 0 - Not set
Organization: UM EPF - Faculty of Economics and Business
Publisher: J. Wiley
UDC: 339.13.017:65.012.425
COBISS: 99636480 Link will open in a new window
ISBN: 0-471-17068-2
Views: 1196
Downloads: 97
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Tržne raziskave;Priročniki;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Higher education textbook
Pages: XVI, 623 str.
ID: 8719639
Recommended works:
, no subtitle data available
, ǂa ǂproblem-solving approach
, ǂa ǂproblem-solving approach
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole