diplomsko delo
Kristina Komidar (Author), Vida Medved-Udovič (Mentor), Barbara Baloh (Co-mentor)

Abstract

Vpliv interpretativnega branja umetnostnega besedila na učenčevo ustvarjalnost v prvem triletju

Keywords

interpretativno branje;komunikacijski model književnosti;ustvarjalnost;razločujoče poslušanje;poslušanje z razumevanjem;doživljajsko poslušanje;igra vlog;risanje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Koper
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UP PEF - Faculty of Education Koper
Publisher: [K. Komidar]
UDC: 373.3:82(043.2)
COBISS: 4837847 Link will open in a new window
Views: 3180
Downloads: 117
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. na Primorskem, Pedagoška fak.
Pages: [7], 58 str.
ID: 8759688