magistrsko delo
Petra Koncut (Author), Božidar Opara (Mentor), Vida Medved-Udovič (Co-mentor)

Abstract

Učiteljevo sprejemanje in obravnavanje učencev s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja na razredni stopnji

Keywords

učenci s primanjkljaji na posameznem področju učenja;učenci s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja;disleksija;prepoznavanje bralno-napisovalnih težav;obravnavanje učencev s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja;kompetentnost učiteljev;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Koper
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UP PEF - Faculty of Education Koper
Publisher: [P. Koncut]
UDC: 373.3:376(043.2)
COBISS: 1537029316 Link will open in a new window
Views: 2633
Downloads: 125
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. na Primorskem, Pedagoška fak.
Pages: [8], 73 str.
ID: 8760336