Tatjana Devjak (Editor), Milena Ivanuš-Grmek (Reviewer), Jurka Lepičnik-Vodopivec (Reviewer), Tomaž Petek (Lector)

Abstract

V monografiji so predstavljeni prispevki posveta z naslovom Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2015: vpliv družbenih sprememb na vzgojo in izobraževanje. Vsebinsko so zlasti izpostavljena vprašanja o razmerjih med družbo/kulturo in vzgojno-izobraževalnimi ustanovami ter o njihovih medsebojnih vplivih. V ta kontekst uvrščamo prispevke, ki predstavljajo poglede na otroštvo, vzgojo in izobraževanje v družbi, razmerja med starši, vzgojitelji in učitelji ter spremembe njihovih stališč, vrednotnih orientacij in praks. Zaradi družbenih sprememb se tudi na področju socializacije otrok in mladostnikov srečujemo s številnimi težko rešljivimi protislovji.

Keywords

kultura;vzgojno-izobraževalne ustanove;inkluzija;participacija;avtonomija;praktično pedagoško usposabljanje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.01 - Scientific Monograph
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Pedagoška fakulteta
UDC: 37.01(082)(0.034.2)
COBISS: 281019648 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-253-181-2
Views: 2491
Downloads: 201
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: education;society;teacher;parents;vzgoja in izobraževanje;družba;učitelj;starši;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Proceedings
Pages: 443 str.
DOI: 978-961-253-181-2
ID: 8890238