diplomsko delo
Katja Lipošek (Author), Miran Muhič (Mentor)

Abstract

Diplomska naloga Gimnastična abeceda v vrtcu je teoretično delo, v katerem smo s pomočjo primarnih in sekundarnih virov z deskriptivno, s komparativno in z zgodovinsko metodo raziskali možnosti izvajanja gimnastične abecede v vrtcu. Namen diplomskega dela je pojasniti pojem gimnastična abeceda, opredeliti vlogo gimnastične abecede v vrtcu, ugotoviti pomen gimnastične abecede za gibalni razvoj predšolskih otrok, predstaviti možnosti izvajanja gimnastične abecede pri gibalno/športnih dejavnostih v vrtcu ter poiskati možnosti izvajanja gimnastične abecede v medpodročnem povezovanju z ostalimi vsebinami Kurikuluma za vrtce. Na podlagi zastavljenih hipotez smo ugotovili, da je gimnastična abeceda zbirka gibalnih nalog z gimnastično vsebino; da gimnastično abecedo lahko izvajamo pri gibalno/športnih dejavnostih v vrtcu; da se gimnastična abeceda v vrtcu povezuje z ostalimi področji Kurikuluma za vrtce; da gimnastično abecedo pri gibalno/športnih dejavnostih v vrtcu lahko izvajamo tudi v naravnem okolju; da se gimnastična abeceda v vrtcu prepleta s področjem jezika, saj otroci opišejo vajo, ki jo izvajajo; da se gimnastična abeceda v vrtcu prepleta s področjem umetnosti, saj lahko otroci upodobijo človeško figuro v gibanju; da se gimnastična abeceda v vrtcu prepleta s področjem matematike, saj se otroci ob ponovitvah vaj učijo šteti; da se gimnastična abeceda v vrtcu prepleta s področjem družbe tako, da se otroci enakovredno vključujejo v dejavnosti; da se gimnastična abeceda v vrtcu prepleta s področjem narave, saj lahko otroci posamezne elemente gimnastične abecede izvajajo v naravi ob uporabi naravnih rekvizitov in pripomočkov.

Keywords

gimnastika;gimnastična abeceda;gibanje;predšolski otroci;diplomska dela;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM PEF - Faculty of Education
Publisher: [K. Lipošek]
UDC: 373.2:796.4(043.2)
COBISS: 21724168 Link will open in a new window
Views: 4215
Downloads: 747
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: ALPHABT GYMNASTICS IN KINDERGARTEN
Secondary abstract: The diploma thesis titled Alphabet Gymnastics in Kindergarten is a theoretical work in which we explored the possibility of implementing alphabet gymnastics in kindergarten using primary and secondary sources with a descriptive, comparative and historical method. The purpose of the thesis is to explain the concept of alphabet gymnastics, define the role of alphabet gymnastics in kindergarten, determine the importance of alphabet gymnastics for the motoric development of pre-schoolers, discuss options of implementation for alphabet gymnastics during physical/sports activities in kindergarten and identify ways of implementation for alphabet gymnastics in interprofessional integration with other contents of kindergarten curriculum. Based on the propounded hypotheses, we have found that alphabet gymnastics is a collection of physical tasks with gymnastic contents; that alphabet gymnastics can be exercised during physical/sports activities in the kindergarten; that alphabet gymnastics integrates with other contents of the kindergarten curriculum; that alphabet gymnastics can also be performed in a natural environment as a part of physical/sports activities; that alphabet gymnastics intertwines with language as the children describe the exercise they are performing; that alphabet gymnastics intertwines with art when the children depict a human figure in movement; that alphabet gymnastics intertwines with mathematics because the children learn to count when repeating exercises; that alphabet gymnastics intertwines with the theme of society because the children are equally involved in activities; that alphabet gymnastics intertwines with nature because individual elements of the alphabet can be performed in nature, using natural requisites and accessories.
Secondary keywords: gymnastics;alphabet gymnastics;movement;preschool children;theses;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Pages: 68 f.
ID: 9002185