diplomsko delo
Polona Salober (Author), Darjo Zuljan (Mentor), Nastja Cotič (Co-mentor)

Abstract

Odnos učiteljev in učencev do informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole

Keywords

informacijsko-komunikacijska tehnologija;IKT pismenost;uporaba tehnologije v izobraževanju;prvo triletje osnovne šole;kognitivni razvoj;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Koper
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UP PEF - Faculty of Education Koper
Publisher: [P. Salober]
UDC: 373.3:004(043.2)
COBISS: 1537790660 Link will open in a new window
Views: 3272
Downloads: 46
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. na Primorskem, Pedagoška fak.
Pages: [7], 32 str.
ID: 9057910