Abstract
Čustvene in vedenjske motnje, katerih pogoste posledice so težave v socialni integraciji razporejamo v spekter. Praviloma se pojavljajo skupaj s primanjkljaji/ motnjami na drugih področjih – npr. motnjami pozornosti in hiperaktivnosti, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, govorno-jezikovnimi motnjami, motnjami avtističnega spektra idr.. Pri opredelitvi otrok in načrtovanju pomoči upoštevamo učinkovanje bioloških, psiholoških, socialnih in okoljskih dejavnikov. Medsebojno delujejo neustrezno zadovoljevanje psihosocialnih potreb, doživljanje travmatskih izkušenj, šibkosti v delovanju živčnega sistema, slaba kontrola impulzov, pomanjkanje strategij spoprijemanja, nizek socialni kapital in drugi neugodni vplivi. Omenjeni dejavniki v kombinaciji ali posamično sprožajo, vzdržujejo in oblikujejo otrokove čustvene in vedenjske odzive in vplivajo na njegovo psihosocialno delovanje.
Keywords
otrok;čustvene motnje;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2015 |
Typology: |
1.17 - Independent Professional Component Part or a Chapter in a Monograph |
Organization: |
UL PEF - Faculty of Education |
UDC: |
376 |
COBISS: |
10683209
|
Views: |
1492 |
Downloads: |
202 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
Unknown |
Secondary keywords: |
child;emotional disorder;otrok;čustvene motnje; |
Type (COBISS): |
Not categorized |
Pages: |
Str. 32-35 |
ID: |
9064363 |