Abstract
Kot otroke s primanjkljaji na posameznih področjih učenja usmerjamo otroke s težjo obliko specifičnih učnih težav, pri katerih se zaradi znanih ali neznanih motenj ali razlik v delovanju centralnega živčnega sistema kljub povprečnim ali nadpovprečnim intelektualnim sposobnostim pojavljajo izrazite težave pri branju, pisanju, pravopisu in/ali računanju. Pojavljajo se tudi zaostanki v razvoju in/ali motnje pozornosti, pomnjenja, mišljenja, koordinacije, komunikacije, socialnih sposobnosti in/ali emocionalnega dozorevanja. Primanjkljaji vplivajo na kognitivno predelovanje besednih in nebesednih informacij, ovirajo usvajanje in avtomatizacijo šolskih veščin ter vse življenje vplivajo na učenje in vedenje. So notranje narave in niso primarno pogojeni z neustreznim poučevanjem in drugimi okoljskimi dejavniki, vidnimi, slušnimi ali motoričnimi okvarami, nevrološkimi motnjami in motnjami v duševnem razvoju ter vedenjskimi in čustvenimi težavami ali motnjami, čeprav se lahko pojavljajo skupaj z njimi.
Keywords
primanjkljaji;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2015 |
Typology: |
1.17 - Independent Professional Component Part or a Chapter in a Monograph |
Organization: |
UL PEF - Faculty of Education |
UDC: |
376 |
COBISS: |
10682953
|
Views: |
2532 |
Downloads: |
263 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
Unknown |
Secondary keywords: |
child;learning difficulty;otrok;učne težave; |
Type (COBISS): |
Not categorized |
Pages: |
Str. 23-31 |
ID: |
9064456 |