Mareike Burmeister (Author), Ingo Eilks (Author)

Abstract

Using participatory action research to develop a course module on education for sustainable development in pre-service chemistry teacher education

Keywords

akcijsko raziskovanje;education;Nemčija;študenti;teacher;trajnostni razvoj;učitelj;učni moduli;visoko šolstvo;

Data

Language: English
Year of publishing:
Typology: 1.01 - Original Scientific Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Pedagoška fakulteta Univerze
UDC: 378:502.131.1
COBISS: 9590857 Link will open in a new window
ISSN: 1855-9719
Parent publication: CEPS journal
Views: 824
Downloads: 194
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Slovenian
Secondary title: Uporaba akcijskega raziskovanja z udeležbo pri razvoju učnega modula za izobraževanje za trajnostni razvoj pri bodočih učiteljih kemije
Secondary keywords: visoko šolstvo;študenti;trajnostni razvoj;učni moduli;akcijsko raziskovanje;Nemčija;education;teacher;učitelj;
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 59-78
Volume: ǂVol. ǂ3
Issue: ǂno. ǂ1
Chronology: 2013
ID: 9101263