magistrsko delo
Špela Dolinšek (Author), Miha Kovač (Mentor)

Abstract

Facebook je priljubljeno socialno omrežje, ki ga mnoga podjetja uporabljajo za komunikacijo z javnostjo. Facebook stran lahko občutno pripomore k boljši prodaji in boljši prepoznavnosti založbe. Vendar pa je za doseg želenih rezultatov potrebno strani posvetiti veliko časa in imeti dosti znanja. Slovenske založbe se že pojavljajo na socialnih omrežjih. Skoraj vse so že postavile stran ali profil na Facebooku, vendar je kvaliteta izdelave teh strani zelo različna. Prav tako se od založbe do založbe razlikuje koliko časa in truda vlagajo v vsebine, ki jih objavljajo na Facebook strani. V tej magistrski nalogi bom analizirala kaj na slovenskih straneh založb je in kaj bi še lahko izboljšali.

Keywords

trženje;spletno trženje;založništvo;založbe;Slovenija;Facebook;marketing;magistrske naloge;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: UL FF - Faculty of Arts
Publisher: [Š. Dolinšek]
UDC: 655.41(497.4):316.472.4(043.2)
COBISS: 282114560 Link will open in a new window
Views: 978
Downloads: 290
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary abstract: Facebook is a very popular social network used by many companies to communicate with the public. To make a Facebook page beneficial for sales and recognition of publishing house you need a lot of time and knowledge. Slovenian publishing houses are also present on social media but the quality of their pages is variating. Different publishers are investing various amounts of time and effort in the content of their Facebook posts. In this thesis I will analyze what qualities Slovenian Facebook pages already have and what could be done better.
Type (COBISS): Master's thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo
Pages: 78 f.
ID: 9125151
Recommended works:
, razlike med moškimi in ženskimi uporabniki
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, Facebook in Twitter v Knjižnici Antona Tomaža Linharta Radovljica