diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacijska informatika
Boštjan Paušer (Author), Branislav Šmitek (Mentor)

Abstract

V delovnem procesu priprave osnutkov dovoljenj za izredni prevoz se srečujemo s številnimi opravili, ki so med seboj povezana. Zaradi tega prihaja do nepotrebnega podvajanja dela in večkratnega vnašanja istih podatkov. Poleg nepotrebnega dela pa večkratno vnašanje povečuje tudi verjetnost, da v procesu pride do napake, njeno odpravljanje pa privede do dodatne delovne obremenitve zaposlenih. Z načrtovano aplikacijo se skrajša delovni proces izdelave osnutkov dovoljenj, zmanjša obremenitev zaposlenih in zmanjša število napak, ki se v delovnem procesu zgodijo. Razvita aplikacija ponuja nove rešitve, namenjene nadzornim organom, in večjo sledljivost nad izvajanjem prevozov. Kot dodana vrednost je tudi strankam v postopku ponujena večja možnost pregleda nad oddanimi vlogami in poenostavljeno izpolnjevanje vlog. Rezultat naloge je nova spletna aplikacija, ki je namenjena zaposlenim pri pripravi osnutkov dovoljenj za izredne prevoze, strankam v postopku za oddajanje vlog in nadzornim organom za lažje izvajanje nadzora.

Keywords

spletna aplikacija;avtomatizacija;izredni prevozi;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM FOV - Faculty of Organizational Sciences
Publisher: [B. Paušer]
UDC: 004.5
COBISS: 7574547 Link will open in a new window
Views: 712
Downloads: 66
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: REEINGINEERING OF PERMITS PREPARATION FOR OVERSIZED AND OVERWEIGHT TRANSPORTS
Secondary abstract: In the working process of drafting permits for exceptional transport we are faced with various tasks, which are connected to each other. This leads to unnecessary duplication of work and multiple inputs of the same data. In addition to labor, and multiple input increases the likelihood that the process error occurs, its elimination could lead to additional workload of employees. The planned application shortens working process of making draft permits, reducing the burden on employees and the number of errors that occur in the work process. The developed application offers new solutions designed to supervisory authorities and greater traceability. As an added value, also transport companies are offered greater possibility of a review of submitted applications and simplified filing of applications. Result is a new web application that is intended for employees in the preparation of draft permits for exceptional transport, to clients and supervisory authorities.
Secondary keywords: web application;automatization;exceptional transport;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Pages: 52 f., [4] f. pril.
ID: 9130715
Recommended works:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacijska informatika
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega programa