magistrsko delo univerzitetnega študijskega programa 2. stopnje UM
Mateja Ladišić (Author), Marko Renčelj (Mentor)

Abstract

V magistrskem delu je analiziran postopek rekonstrukcije maloprometnih cest. Maloprometne ceste predstavljajo večino cestnega omrežja določene države, zaradi svojega obsega so postopki njihovega načrtovanja, gradnje in vzdrževanja pogosto poenostavljeni in so marsikdaj - predvsem, kar se tiče vzdrževanja - le-ti neustrezni oz. ne dosegajo željenih kvalitet. V sklopu magistrskega dela so analizirane kategorije maloprometnih cest, njihove osnovne značilnosti ter lastnosti. Opredeljeno je področje poškodb vozišč maloprometnih cest z oceno stanja ter analizirani postopki vzdrževanja in dimenzioniranja voziščnih konstrukcij maloprometnih cest. Opravljena je primerjava postopkov dimenzioniranja voziščnih konstrukcij maloprometnih cest na osnovi slovenskih tehničnih specifikacij ter hrvaške norme. V magistrskem delu so predstavljena teoretična izhodišča aplicirana na konkreten primer predloga rekonstrukcije maloprometne ceste. Sam predlog je izdelana v dveh variantah, opravljena je tudi njihova medsebojna primerjava z ugotovljenimi prednostmi in slabosti posamezne variante.

Keywords

rekonstrukcija ceste;maloprometne ceste;poškodbe vozišča;voziščne konstrukcije;dimenzioniranje;odvodnjavanje;magistrske naloge;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: UM FGPA - Faculty of Civil Engineering, Transportation Engineering and Architecture
Publisher: [M. Ladišič]
UDC: 625.76:625.711.2(043.2)
COBISS: 20510998 Link will open in a new window
Views: 1316
Downloads: 116
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: RECONSTRUCTION OF LOW-VOLUME ROAD - AN EXAMPLE OF ROAD IN OROSLAVJE
Secondary abstract: The master’s thesis analyzes the process of reconstruction of the low-volume roads. Low-volume roads constitute the majority of the road network of a certain country and because of its size, the procedures of their design, construction and maintenance is often simplified and they are often - especially when it comes to maintenance - inadequate or. they don’t achieve the desired quality. As part of the master’s thesis we analyzed the categories of low-volume roads, their basic characteristics and properties. It is defined the scope of damage of low-volume roads and there are analyzed maintenance practices and carriageway construction dimensioning. There are also compared carriageway construction design methods for low-volume roads based on slovenian technical specifications and Croatian norms. The master’s thesis presents the theoretical foundations applied to the specific case of the suggestion for low-volume road reconstruction. There is designed the suggestion for reconstruction in two variants and their advantages and disadvantages are compared between each other.
Secondary keywords: road reconstruction;carriageway construction;low-volume roads;damages;dimensioning;maintenance;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Master's thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Fak. za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Pages: VIII, 87 str., [7] f. zganj. pril. z načrti
ID: 9237721
Recommended works:
, magistrsko delo univerzitetnega študijskega programa 2. stopnje UM
, magistrsko delo na študijskem programu 2. stopnje UM
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa