diplomsko delo visokošolskega študijskega programa
Franc Falant (Author), Tomaž Tollazzi (Mentor), Marko Renčelj (Co-mentor)

Abstract

Predmet diplomske naloge je presoja možnosti rekonstrukcije križišča na Cesti talcev v mestu Velenje. Osnovni namen diplomske naloge je preučitev možnosti in kriterijev za rekonstrukcijo obstoječega trikrakega križišča. V diplomskem delu so analizirani vsi parametri, ki vplivajo na izbiro optimalnega tipa in oblike rekonstruiranega križišča. Prav tako so preverjeni vsi kriteriji, katere mora izpolnjevati predlagana rešitev. Kot optimalna rešitev je bila izbrana rešitev rekonstrukcija obstoječega križišča v enopasovno krožno križišče. Z izvedbo predlagane rešitve bi izboljšali obstoječo raven prometne varnosti, izboljšali priključevanje iz stranske prometne smeri ter izboljšali pogoje za nemotorizirane udeležence v cestnem prometu (pešci, kolesarji).

Keywords

gradbeništvo;krožna križišča;rekonstrukcija križišča;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Maribor
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM FGPA - Faculty of Civil Engineering, Transportation Engineering and Architecture
Publisher: [F. Falant]
UDC: 625.739:656.1(043.2)
COBISS: 14104854 Link will open in a new window
Views: 2711
Downloads: 273
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Possibilities of cross-road reconstruction at Cesta talcev in Velenje
Secondary abstract: The subject of the thesis is an judgement of the reconstruction of the intersection at Cesta talcev at Velenje. The main purpose of the thesis is the research of possibilities and criteria for the reconstruction of the existing three-lane intersection. The thesis analyzes all the parameters, which influence the selection of the optimal type and the form of the reconstructed intersection. At the same time, the thesis checks all the criteria that the suggested solution should fulfil. As the optimum solution the chosen solution for the reconstruction of the existing intersection is a one-lane roundabout. This type of a roundabout would greatly the current traffic safety; improve the current entering of cars coming from the lateral traffic route and improve the conditions for non-motorised traffic participants (pedestrians, cyclists).
Secondary keywords: roundabout;civil engineering;intersection reconstruction;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Fak. za gradbeništvo
Pages: 56 f.
Keywords (UDC): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;engineering;technology in general;inženirstvo;tehnologija na splošno;civil engineering of land transport;railway engineering;highway engineering;tehnika kopenskih prometnih poti;gradnja železnic;cest in poti;highways in general;roads;carriageways;streets;rural and urban road systems;avtoceste na splošno;ceste;cestišča;ulice;podeželski in mestni cestni sistem;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;transport and postal services;traffic organization and control;transportne in poštne usluge;organizacija in kontrola prometa;road transport;cestni transport;cestni promet;
ID: 987732
Recommended works:
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa