delo diplomskega seminarja
Abstract
Delo diplomskega seminarja govori o spletnih mestih in spletnih trgovinah. Spletna mesta in spletne trgovine so med seboj povezana, saj je vsaka spletna trgovina vrsta spletnega mesta. Tako število spletnih mest kot tudi število spletnih trgovin v zadnjem času naglo raste, saj kot trdimo, vedno več ljudi uporablja internet in zaupa varnosti spletnega nakupovanja.
Dandanes smo lahko priča trendu, ko si lahko vsakdo privošči biti podjetnik. Z razvojem spletne trgovine so se vstopni stroški na trg storitev in izdelkov znižali. Možnost cenejše strojne opreme, brezplačne programske opreme in hiter dostop do interneta so omogočili lažjo nadgraditev prodaje in povečanje dobička že tradicionalnim, fizičnim prodajalcem, kot tudi začetnikom, ki pred tem niso imeli dovolj visokega kapitala za odprtje trgovine.
Kljub temu pa se moramo zavedati, da je razvoj in uvedba spletne trgovine zapletena naloga, ki ji marsikdo ni kos. Zato se lahko še zmeraj srečamo z nemalim številom slabo oblikovanih in nekvalitetnih spletnih mest.
V delu diplomskega seminarja smo se zato posvetili predvsem značilnostim, ki jih morajo imeti dobre spletne trgovine in spoznali, kakšen je postopek razvoja in uvedbe spletne trgovine. Ugotovili smo, da je le-ta zelo kompleksen in ga lahko razdelimo v glavne faze: od zasnove spletnega mesta do njegove izdelave, prenosa na spletni strežnik in objave v spletnih iskalnikih. Vedeti moramo, da proces s tem še zdaleč ni zaključen, saj je redno vzdrževanje spletne trgovine ključna naloga, s katero ohranjamo uspešno in dobičkonosno spletno mesto.
Dandanes smo lahko priča trendu, ko si lahko vsakdo privošči biti podjetnik. Z razvojem spletne trgovine so se vstopni stroški na trg storitev in izdelkov znižali. Možnost cenejše strojne opreme, brezplačne programske opreme in hiter dostop do interneta so omogočili lažjo nadgraditev prodaje in povečanje dobička že tradicionalnim, fizičnim prodajalcem, kot tudi začetnikom, ki pred tem niso imeli dovolj visokega kapitala za odprtje trgovine.
Kljub temu pa se moramo zavedati, da je razvoj in uvedba spletne trgovine zapletena naloga, ki ji marsikdo ni kos. Zato se lahko še zmeraj srečamo z ne malim številom slabo oblikovanih in nekvalitetnih spletnih mest.
V delu diplomskega seminarja smo se zato posvetili predvsem značilnostim, ki jih morajo imeti dobre spletne trgovine in spoznali, kakšen je postopek razvoja in uvedbe spletne trgovine. Ugotovili smo, da je le ta zelo kompleksen in ga lahko razdelimo v glavne faze: od zasnove spletnega mesta do njegove izdelave, prenosa na spletni strežnik in objave v spletnih iskalnikih. Vedeti moramo, da proces s tem še zdaleč ni zaključen, saj je redno vzdrževanje spletne trgovine ključna naloga, s katero ohranjamo uspešno in dobičkonosno spletno mesto.
Keywords
spletna trgovina;elektronsko trženje;elektronsko poslovanje;trgovanje;prodaja;spletna mesta;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2012 |
Source: |
Maribor |
Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
Organization: |
UM EPF - Faculty of Economics and Business |
Publisher: |
[T. Šumandl] |
UDC: |
004.738.5:339 |
COBISS: |
11254812
|
Views: |
2988 |
Downloads: |
442 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary title: |
Development and implementation of an online shop |
Secondary abstract: |
This paper is about Web sites and online shops. Web sites and online shops are related, because every online shop is actually a type of a Web site. The number of Web sites, as well as the number of online shops is recently rapidly growing. As we say, this is because more and more people are using Internet and trust into security of Web transactions.
Today we have witnessed a trend where everyone can afford to be an entrepreneur. With the development of online shops, the entry costs to products and services market, decreased. The possibility of cheaper hardware, free software and high – speed Internet access made upgrade of traditional shops with online easier, as well as possible to open an online shop for beginners, who have not got enough capital to open their own shop.
Nevertheless, we must know that development and implementation of an online shop is very complex task, which many people are not capable to accomplish. Therefore we can still find a lot of low quality and poorly designed Web sites.
This is the reason why did we in this paper focus mainly on the characteristics required for a good online shop and get to know the process of development and implementation of an online shop. We found it very complex and divided into main phases: from Web site concept to its design, transmission to a Web server and publication in search engines. We must know that this process is far from over, as the regular maintenance is the key to successful and profitable Web site. |
Secondary keywords: |
Web page;Web site;online shop;online sales;development and implementation of an online shop;development and implementation of a Web page; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Type (COBISS): |
Final seminar paper |
Thesis comment: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Pages: |
48 str. |
Keywords (UDC): |
science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;computer science and technology;computing;data processing;računalniška znanost in tehnologija;računalništvo;obdelava podatkov;computer communication;computer networks;računalniške komunikacije;računalniška omrežja;networks according to area covered;omrežja glede na prostranost;network interconnection;internetworking;medsebojno povezovanje omrežij;medomrežanje;social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing; |
ID: |
994430 |