diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Mateja Meh (Author), Suzana Žilič Fišer (Mentor), Petra Cafnik (Co-mentor)

Abstract

Vsaka nova uspešna generacija računalniških iger je tehnično bolj sofisticirana, bolj realistična in bolj nasilna. Računalniške igre pa postajajo tudi bolj in bolj podobne filmski umetnosti in televiziji. Igre vsebujejo zapletene zgodbe, ki jim morajo igralci slediti, če želijo doseči cilj. Nekateri že nekaj let trdijo, da so postale računalniške igre nov popularen kulturni fenomen v odnosu do sociološkega, psihološkega in kulturnega dojemanja sveta. S tem se je začela razvijati tudi računalniška in igralniška industrija, ki je po dobičku že presegla filmsko industrijo. Pojavljati so se začela vprašanja ali so računalniške igre umetnost ali so postale že nov medij, kakšna je njihova vloga v življenju otrok in kakšen vpliv imajo na otroke. Predstavljajo računalniške igre res nevarnost za otroke ali lahko ob pravilni uporabi pod nadzorom staršev pomagajo otrokom, da razvijejo določene sposobnosti, kot so hitro razmišljanje, uspešno povezovanje stvari in hitro odzivnost?

Keywords

računalniške igre;mediji;vpliv na otroke;otoci;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Maribor
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
Publisher: [M. Meh]
UDC: 004.738.5:159.922.7(043.2)
COBISS: 16497174 Link will open in a new window
Views: 7300
Downloads: 885
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: ǂThe ǂimpact of computer games on children
Secondary abstract: Every new successful generation of computer games is more sofisticated, more realistic and more violente. Computer games are becoming also more and more like movie art. Plays contain stories, that players must follow, if they want to reach goal. Some people already claim that video games bacame new popular cultural phenomenon to sociological, psychological and cultural cognition of world. Computer industry already exceeded film industry round profit. Questions started to occur, are computer games art or they became already new medium, and what is their role in life of children. Are computer games dangerous or they can help children over correct use under supervision of parents, that they develop certain abilities ase they are quick thinking, successful connecting of thing and quckly reactivity?
Secondary keywords: computer games;mass media;influence;children;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Pages: VIII, 61 f.
Keywords (UDC): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;computer science and technology;computing;data processing;računalniška znanost in tehnologija;računalništvo;obdelava podatkov;computer communication;computer networks;računalniške komunikacije;računalniška omrežja;networks according to area covered;omrežja glede na prostranost;network interconnection;internetworking;medsebojno povezovanje omrežij;medomrežanje;philosophy;psychology;filozofija;psihologija;psychology;psihologija;mental development and capacity;comparative psychology;mentalni razvoj in zmogljivost;primerjalna psihologija;
ID: 996027
Recommended works:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, raziskovalna obravnava in najstniški odziv
, kritika koncepta in družbeno-kulturni izvor razlik
, diplomsko delo
, prihod in uveljavitev medija v slovenskem prostoru