diplomsko delo
Abstract
Banke in vse ostale finančne institucije želijo čim bolje odgovoriti na povpraševanje, ki se pojavlja na finančnem trgu, obenem pa se želijo tudi razlikovati od konkurence, zato se temu v sled poslužujejo različnih tehnologij, s katerimi bi komitentom ponudile poleg klasičnega elektronskega bančništva še kaj več. Trudijo se, da bi nudile čim več udobja, kar se le da hitre postopke in čim večjo razpoložljivost. A nove tehnologije poleg številnih prednosti prinašajo žal tudi slabosti in tveganja, vendar v primeru elektronskega bančništva prednosti nedvomno prevladujejo in so ključni kriterij odločitev bank za ponujanje tovrstnih storitev. Dandanes praktično ni več banke, ki ne bi ponujala internetne različice bančnih storitev, saj le-ta ne predstavlja več samo konkurenčne prednosti, temveč nujo za zadovoljitev potreb svojim komitentom. Pri uvajanju in kasneje tudi uporabi elektronskega bančništva pa je zagotovo najpomembnejši dejavnik zagotovitev varnosti pri uporabi le-tega. Zagotavljanje varnosti je naloga tako banke kot uporabnika, s tem da je banka dolžna postaviti varne sisteme poslovanja, ki komitentom omogočajo varno in enostavno upravljanje bančnih storitev, dolžnost komitentov pa je zagotoviti skrbno in odgovorno ravnanje. Za komitente banke je vsekakor tak način poslovanja zelo udoben, saj lahko poslujejo z banko, ne glede na njen delovni čas, z visoko zasebnostjo pri opravljanju bančnih poslov in konec koncev z nižjimi stroški poslovanja.
Z uvedbo elektronskega bančništva so se razbremenili tako bančni uslužbenci kot njeni uporabniki. Komitentom v današnjem času obisk banke ne pomeni istega opravila kot nekoč. Prav tako se lahko tudi svetovanje izvaja preko elektronske banke s pomočjo elektronske pošte, tako da se fizično v bančnih poslovalnicah opravlja le še dokončne korake finančnih načrtov, kot so podpisi pogodb, gotovinsko poslovanje ipd.
Keywords
bančništvo;bančno poslovanje;elektronsko poslovanje;elektronsko bančništvo;varnost;plačilne kartice;stroški;trendi;tveganje;razvoj;uporabniki;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2010 |
Source: |
Ljubljana |
Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
Organization: |
UM EPF - Faculty of Economics and Business |
Publisher: |
[K. Hafner] |
UDC: |
336.71:004.738.5 |
COBISS: |
10566684
|
Views: |
2085 |
Downloads: |
182 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary title: |
Trends in e-banking in Europe |
Secondary abstract: |
Banks and other financial institutions are taking over various technologies to its customers to offer electronic banking in order to satisfy the needs of the market and distinguish from competition. New technologies in addition to the advantages of bringing together many of the disadvantages and risks, but in the case of electronic banking advantages clearly dominate and are key decision criteria for banks offering such services. Today, there are almost no more banks, which do not offer an Internet version of banking services since this represents only a competitive advantage but also the need to meet the needs of customers. In the introduction, and later the use of electronic banking, we must not ignore its security. Assuring the safety is not only a bank's duty. While the bank is obliged to set up a safe system of electronic banking, its customers are responsible for safe and easy handling with e-banking services. Using e-banking is a very comfortable and cheap way of doing business with banks.
Electronic banking thus relieves the bank staff at ticket counters as well as users. In today's time to visit the bank does not mean the same deal as in the past. Daily and monthly routines can be performed at home, we take much less time. Counseling is conducted through e-mail, so the only things that are performed in the phisical bank branches are truly a significant and final steps of our financial plans, such as signing a contract, cash payments etc. |
Secondary keywords: |
Internet;electronic commerce;electronic banking;electronic banking security;the advantages and disadvantages;debit cards;costs;trends;risks;development;customers.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Type (COBISS): |
Undergraduate thesis |
Thesis comment: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Pages: |
55 str. |
Keywords (UDC): |
social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;finance;finance;money;monetary system;banking;stock exchanges;denar;monetarni sistem;bančništvo;borzništvo;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;computer science and technology;computing;data processing;računalniška znanost in tehnologija;računalništvo;obdelava podatkov;computer communication;computer networks;računalniške komunikacije;računalniška omrežja;networks according to area covered;omrežja glede na prostranost;network interconnection;internetworking;medsebojno povezovanje omrežij;medomrežanje; |
ID: |
996625 |