diplomsko delo
Helena Šešerko (Author), Samo Bobek (Mentor)

Abstract

Elektronske prodajne poti v bankah sodijo med sodobne načine uporabe bančnih storitev in so širši javnosti bolj znane kot elektronsko bančništvo. Elektronsko bančništvo je bančna storitev, ki omogoča enostavnejše bančno poslovanje kjerkoli in kadarkoli brez nepotrebnih obiskov bančnih poslovalnic. Večina ljudi še vedno zmotno misli, da elektronsko bančništvo pomeni bančno poslovanje preko spleta, vendar ima veliko širši pomen. Elektronsko bančništvo je v bistvu skupen naziv za bančno poslovanje s pomočjo elektronskih naprav kot so mobilni telefon, klasičen telefon, računalnik oziroma internet itd. Banke svojim komitentom ponujajo tako elektronski način poslovanja kot tudi klasičen način poslovanja preko bančnih okenc in vsak se sam odloči kaj mu je ljubše. Starejši uporabniki še vedno večino bančnih storitev opravljajo na klasičen način pri bančnem okencu. Srednja in mlajša generacija pa se vedno bolj poslužuje elektronskega načina poslovanja. V Sloveniji se je v zadnjih letih v sklopu elektronskega bančništva najbolj razvilo in uveljavilo internetno oziroma spletno bančništvo. Vedno več komitentov bank uporablja mobilno bančništvo, ki v Sloveniji še ni tako zelo priljubljeno kot v državah zahodne Evrope. S pojavom pametnih mobilnih telefonov lahko komitent s pomočjo mobilnega telefona dostopa do spleta in tako koristi storitve spletnega bančništva, le da namesto osebnega računalnika uporablja mobilni telefon. Telefonsko bančništvo, ki ga banke ponujajo v dveh oblikah je tudi zelo priljubljeno. Prva je telefonsko bančništvo preko telefonskega odzivnika, druga pa preko telefonskega operaterja oziroma telefonskega centra.

Keywords

banke;bančno poslovanje;elektronsko poslovanje;elektronsko bančništvo;internet;digitalno potrdilo;telebanking;mobilno poslovanje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Maribor
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM EPF - Faculty of Economics and Business
Publisher: [H. Šešerko]
UDC: 336.71:004.738.5
COBISS: 11085852 Link will open in a new window
Views: 1703
Downloads: 140
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Electronic sales channels in the bank Sparkasse
Secondary abstract: Electronic sales channels are a part of the modern bank applications services better known to the general public as electronic banking. Electronic banking is a bank service which makes banking easy and available for the customers anywhere and at any time, without unnecessary visits to the bank. Most people still wrongly think that electronic banking means only online banking business, but the term has much broader meaning. Electronic banking is basically a common name for the banking business with the help of electronic devices like mobile phone, classic phone, computer or internet, etc. Bank offer to their clients electronic and traditional banking services and people decide which they like best. Older clients still make the majority of their business at the bank counter while the middle-aged and younger generations prefer to use electronic services. In Slovenia in recent years internet banking or online banking is the most common form of electronic banking. More and more clients are using mobile banking services which in Slovenia are still not as popular as in the Western European countries. With the advent of Smart Phones users can now access the internet and use online banking services, only instead of their personal account they use their mobile phone. Telephone banking which the banks are offering in two varieties is also very popular. The first variety is telephone banking via the answering machine and the other via the telephone operater or via call center.
Secondary keywords: Electronic banking;Online or Internet banking;Mobile banking;Telephone banking;PIN- Personal Identification Number;TAN-TransAktion Number;Net.Stik Electronic banking for natural persons;Net.Stik Pro Electronic banking for legal persons;Tel.Stik telephone banking;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Pages: 42 str.
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;finance;finance;money;monetary system;banking;stock exchanges;denar;monetarni sistem;bančništvo;borzništvo;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;computer science and technology;computing;data processing;računalniška znanost in tehnologija;računalništvo;obdelava podatkov;computer communication;computer networks;računalniške komunikacije;računalniška omrežja;networks according to area covered;omrežja glede na prostranost;network interconnection;internetworking;medsebojno povezovanje omrežij;medomrežanje;
ID: 999292
Recommended works:
, delo diplomskega seminarja