diplomsko delo
Janja Gašljevič (Avtor), Samo Bobek (Mentor)

Povzetek

Cilj diplomske naloge je celovita opredelitev delovanja spletnih portalov za namene elektronskega poslovanja med podjetji. Portale moramo obravnavati kot del celovitega poslovnega informacijskega sistema podjetja. Kot organizacijsko informacijski podsistemi so ravno tako pomembni kot na primer sistemi za podporo izvajanja ključnih poslovnih procesov v podjetju. Elektronsko poslovanje kot oblika neposrednega tržnega komuniciranja v podjetjih ni več neznanka, saj postaja vse bolj pomemben del globalnega gospodarstva. Zaradi svoje enostavnosti, nizkih stroškov, prijaznosti do uporabnikov in številnih drugih prednosti bo kmalu postal prevladujoč način poslovanja Če je včasih uporaba računalnika in interneta prinašala podjetju konkurenčno prednost, pa danes velja, da podjetje brez računalniške podpore v poslovnem svetu ne more obstajati, saj ne more poslovati konkurenčno. Pri elektronskem poslovanju se srečujemo z različnimi oblikami, med katerimi pa sta najpomembnejši B2B oz. organizacija (podjetje) – organizacija (podjetje) in B2C oz. organizacija (podjetje) – posameznik (potrošnik). Z elektronskim poslovanjem se povečuje hitrost poslovanja, kupci in trgi izven nacionalnih, časovnih in fizičnih meja postajajo dostopnejši, cene izdelkov in storitev pa se nižajo zaradi vse nižjih stroškov. Podjetja se še v celoti ne zavedajo, da mora elektronsko poslovanje postati dolgoročna usmeritev podjetja. Le-to mu bo pomagalo pri rasti in uspehu na čedalje bolj zahtevnejših trgih. Menedžerji bi morali videti v elektronskem poslovanju izziv za lastno organizacijo in njeno strukturo.

Ključne besede

elektronsko poslovanje;spletne strani;portali;internet;poslovne informacije;izmenjava podatkov;informacijska tehnologija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ptuj
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [J. Gašljevič]
UDK: 004.738.5:005
COBISS: 10720540 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1866
Št. prenosov: 207
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Web portals for e-business among the companies
Sekundarni povzetek: The aim of the diploma paper is to fully determine the function of web portals for the purpose of electronic commerce among companies. Web portals must be considered as a part of an integrated business formation system. As organization information subsystems they are equally important as for example systems which support the execution of basic business processes within the company. Electronic business as a form of direct marketing business within the companies is not a mystery any more, since it's becoming an increasingly important part of global economy. Due to its simplicity, low cost, user friendliness and many other benefits, it will soon become a prevailing way of commerce. If computer and internet use used to bring a company competitive advantage in the past, this isn't the case today. Nowadays a company without electronic support cannot exist in the business world since it is not competitive. There are various forms of electronic business, among which B2B (Business to Business) and B2C (Business to Company) or (Business to Consumer) are the most important ones. The speed of business, the number of customers and markets beyond national, temporal and physical boundaries, increase with e-commerce, whereas article and service prices drop due to lower costs. Companies are still not fully aware that e-business has to become a long-term orientation of the company. This will benefit the growth and the success of a company in the increasingly demanding markets. Managers should see e-commerce as a challenge for the organization and structure of their own companies.
Sekundarne ključne besede: electronic commerce;B2B e-commerce;web portals;internet;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 67 str.
Ključne besede (UDK): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;computer science and technology;computing;data processing;računalniška znanost in tehnologija;računalništvo;obdelava podatkov;computer communication;computer networks;računalniške komunikacije;računalniška omrežja;networks according to area covered;omrežja glede na prostranost;network interconnection;internetworking;medsebojno povezovanje omrežij;medomrežanje;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;
ID: 1002396
Priporočena dela:
, problem izpostavljenosti kriminalnim dejanjem sovraštva ter njihov vpliv na otroke
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, med priložnostmi in tveganji