diplomsko delo univerzitetnega študija

Povzetek

V diplomski nalogi smo obravnavali vpliv glasbe na človeka v potrošnji. Zanimalo nas je, kako glasba manipulira z ljudmi v smislu kakšno glasbo trgovci vrtijo v svojih trgovinah različnih tipov (prehrambena, tekstilna, igrače, ...), veleblagovnicah, nakupovalnih središčih ter kako celoten trg glasbe deluje na potrošnjo človeka. Taka glasba in tržna strategija omogočata možnosti sodelovanja, ki običajno posredno ali neposredno vplivajo na izboljšanje kakovosti življenja in dela posameznika. Posledično ima glasba velik vpliv na večjo kupno moč, motivacijo in samopodobo posameznika. Diplomska naloga se deli na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo povezali teorijo in prakso (marketinške strategije). Nato smo se osredotočili na kakovost storitev in zadovoljstvo porabnikov storitev na trgu. V empiričnem delu je bila izvedena tržna raziskava, interpretacija rezultatov in odgovorov na hipoteze. V zaključnem delu smo podali predlog za izboljšavo, kjer bi poskrbeli, da bi v čim večji meri odpravili morebitne ovire, ki se pojavljajo pri odločitvi nakupov. Namen teh predlogov je opozoriti vodstvo na pravilno in kakovostno izvajanje storitev v smislu: vse za zadovoljstvo porabnikov. Samo na tak način imamo možnost obdržati se na trgu in povečevati svoj tržni delež v slovenskem prostoru.

Ključne besede

strategija trženja;blagovne znamke;strategija marketinga;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Kranj
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [A. Ramčilović]
UDK: 339.138
COBISS: 6701331 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3449
Št. prenosov: 487
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: THE INFLUENCE OF MUSIC ON THE CONSUMER
Sekundarni povzetek: In this thesis we discussed the influence music industry has on a consumer. We wanted to know how music manipulates people, e.g. what manner of music is played in stores of different types, shopping malls and shopping centres, and how the whole music market effects human consumerism. Music like this and marketing strategies enable a myriad of options for cooperation, that usually directly or indirectly improve the quality of a person's life and work. Consequently , music has a big influence on that person's buying power, motivation and self-image. This thesis is comprised of two parts, the empirical and the theoretical. In the latter we combined theory with practice (marketing strategies) and then focused on quality of service and consumer confidence in the market. For the empirical part, a market analisys was made with data interpretation that answered some of the hypotheses. In the final part we proposed an improvement, that would, for the most part, remove any obstacles that appear at the time a consumer will be deciding for a purchase. The purpose of these proposals is to draw attention to correct implementation of quality services, all for customer satisfaction. This is the only way of keeping ourselves in the market and increase our market share in Slovenia.
Sekundarne ključne besede: - marketing strategy;- trademarks;- consumer confidence;- user satisfaction;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 50 f., [8] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 1011454
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, diplomsko delo
, diplomska naloga
, primer tržne znamke Tuš