diplomsko delo
Nika Kopše (Avtor), Marjan Leber (Mentor), Zdenka Ženko (Mentor)

Povzetek

Inovativnost je v podjetjih vse bolj pomembna za obstoj med konkurenco. Diplomsko delo prikazuje ustvarjalne metode oziroma kreativne tehnike v eni fazi procesa razvoja izdelka in sicer v fazi od ideje do zasnove izdelka. Ustvarjalne metode so izbrane glede na posamezno aktivnost v izbrani fazi izdelka, ter na posamezen inovacijski tip, katere smo klasificirali s pomočjo kontrolnega lista. Metode so izdelane enostavno, pregledno in glede na potrebe majhnih in srednje velikih podjetjih so v modelu prikazani primerni instrumenti za obvladovanje inovacijskega managementa. Izdelan model je namenjen uporabi v majhnih in srednje velikih podjetjih za doseganje inovativnosti s pretežno vključenostjo zunanjih svetovalcev.

Ključne besede

inovativnost;inovacijski management;razvoj izdelkov;fazni model;ustvarjalne metode;kreativne metode;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [N. Kopše]
UDK: 005.342(043.2)
COBISS: 14975766 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2483
Št. prenosov: 368
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Innovation in product development process
Sekundarni povzetek: Innovations in companies are increasingly important for the existence in competition. This diploma thesis focuses on creative methods and creative techniques in one stage of the product development process, namely at the stage from idea to product design. Creative methods are chosen depend on each type of innovation, which we classify using the checklist and singular activity in a selected stage of the product. The methods are created simply and transparently. The appropriate instruments for management innovation managing are shown depending to the needs of small and medium-sized companies. This model is designed for usage in small and medium-sized companies to achieve innovation through the involvement of external consultants.
Sekundarne ključne besede: innovation;innovation management;product development;phase model;creative method;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo, Gospodarsko inženirstvo
Strani: X, 73 f.
Ključne besede (UDK): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;management activities;menedžerske dejavnosti;
ID: 1013006
Priporočena dela:
, odgovornost managementa na preizkušnji
, diplomsko delo
, zaključna projektna naloga
, primer Mercatorja