diplomsko delo
Metka Malek (Avtor), Martina Repas (Mentor)

Povzetek

Diplomska naloga obravnava aktualno problematiko avtorskih pravic v glasbi. Uvodoma je predstavljena predvsem problematika fotokopiranja notnega gradiva ter stanje v amaterskih pihalnih orkestrih. V teoretičnem delu nas seznanja s temeljnimi glasbenimi pojmi, z avtorskim pravom in znotraj njega z osnovnimi prvinami kot so avtorsko delo, avtor, avtorske pravice ter avtorskim sorodne pravice. Avtorica skuša tematiko čim bolj navezati na glasbeno področje in s tem seznaniti pravnike z glasbenim svetom, prav tako pa tudi glasbenike s pravom in njihovimi pravicami ter dolžnostmi, saj se zaveda, da največ problemov tiči v nepoznavanju obeh področij. Diplomsko delo se dotakne tudi problematike slovenskih kulturnih društev, ki jim instituti avtorskega prava velikokrat povzročajo preglavice. V empiričnem delu je predstavljena analiza raziskave, ki je bila izvedena med glasbeniki. V raziskavi se je ugotovilo, koliko so glasbeniki dejansko seznanjeni z instituti avtorskega prava in kakšno pomembnost pripisujejo določenim pravicam. Iz rezultatov se da sklepati, da je za večino kršitev avtorskih pravic v glasbi krivo nepoznavanje prava.

Ključne besede

avtorsko pravo;avtorske pravice;pravice izvajalcev;reproduciranje;glasba;diplomska delo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PF - Pravna fakulteta
Založnik: [M. Malek]
UDK: 34(043.2)
COBISS: 4205355 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3868
Št. prenosov: 550
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: COPYRIGHT IN MUSIC
Sekundarni povzetek: The diploma thesis deals with the topical issue of copyright in music. In the beginning, the issue of photocopying music notes is discussed as well as the situation in amateur wind orchestras. In the theoretical part, we get acquainted with the basic musical concepts, copyright law and within law itself with the basic elements such as the author's intellectual work, the author, copyright and copyright-related rights. The author tries to connect the topic as much as possible to the field of music, and thus acquaint lawyers with the music world, as well as acquaint musicians with law and their rights and responsibilities, because she recognizes that most problems lie in the ignorance of both fields. The thesis also confronts the issue of Slovene cultural associations, while institutes of copyright law a lot of times just cause difficulties for them. The empirical part presents a research analysis, which was carried out among musicians. The aim of the research was to find out to what extent musicians are familiarised with the institutes of copyright law and what importance they attribute to certain rights. We may conclude from the results that for the majority of copyright infringement in music we can blame ignorance of law.
Sekundarne ključne besede: copyright law;copyright;rights of performers;reproduction;music;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pravna fakulteta
Strani: 72 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;law;jurisprudence;pravo;pravoznanstvo;
ID: 1013924
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, diplomsko delo