diplomsko delo
Aleksandra Grgur (Avtor), Samo Bobek (Mentor)

Povzetek

Razvoj informacijske tehnologije ter posledično uporaba interneta vpliva tudi na banke ter elektronsko poslovanje. Elektronsko bančništvo je med ljudmi vedno bolj razširjeno in uveljavljeno – govorimo o eni izmed najpogostejših oblik komuniciranja z banko, ki na takšen način ponuja svojim komitentom storitve dosegljive 24 ur na dan. Za banke ni samo pomembno kakšne storitve ponuja svojim komitentov ampak tudi na kakšen način zagotavlja varnost pri takšnem načinu poslovanja. Tako je dolgoročni uspeh bank odvisen od zadovoljstva komitentov, ki temelji na ponudbi storitev kot tudi na ravni varnosti, ki jo banke pri tem zagotavljajo. Elektronsko bančništvo se nenehno razvija, na eni strani se razvijajo potrebe komitentov, na drugi strani je prisoten hiter tehnološki napredek. Banke bodo morale tako tudi v prihodnje skrbeti za oboje, v kolikor želijo ohraniti konkurenčno prednost. Kljub vsem prednostim pa se bodo pred bančnimi okenci še vedno pojavljali komitenti, ki se bodisi ne morejo navaditi na nov način poslovanja ali pa mu enostavno ne zaupajo.

Ključne besede

elektronsko bančništvo;elektronsko poslovanje;varnost;zaščita;zaupanje;tveganje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ptuj
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [A. Grgur]
UDK: 336.71:004.738.5
COBISS: 10719772 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1305
Št. prenosov: 87
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Security policy of electronic banking
Sekundarni povzetek: The development of information technology and the consequent use of the Internet has also an impact on banks and electronic commerce. Electronic banking is ever more widespread and established - we are talking about one of the most common forms of communication with the bank that is in such a way offering its customerse service and availability 24 hours a day. Not that is only very importantfor banks what services it offers to its clients, but is also the way how to ensure safety within such a business. Thus, long-term success depends on customers satisfaction, based on the availability of services and regarding to level of security guaranteed from banks. Electronic banking is continuing to develop, on the one hand, the needs of customers are developing, on the other hand, the technological progress is very fast. Banks will need to continue to care for both, if they wish to maintain a competitive advantage. Despite all these benefits, banks will still have customers present at bank counters - clients who either can not get used to a new way of doing business, or simply do not trust it.
Sekundarne ključne besede: Keywords: electronic commerce;electronic banking;security policy;security and protection;trust and risk.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 40 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;finance;finance;money;monetary system;banking;stock exchanges;denar;monetarni sistem;bančništvo;borzništvo;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;computer science and technology;computing;data processing;računalniška znanost in tehnologija;računalništvo;obdelava podatkov;computer communication;computer networks;računalniške komunikacije;računalniška omrežja;networks according to area covered;omrežja glede na prostranost;network interconnection;internetworking;medsebojno povezovanje omrežij;medomrežanje;
ID: 1014792
Priporočena dela:
, delo diplomskega seminarja