diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Matevž Pucer (Avtor), Melita Zajc (Mentor)

Povzetek

V dobrem stoletju svojega obstoja je dokumentarni film doživel radikalne spremembe tako v svoji reprezentaciji kot v samem izgledu. Dandanes je dokumentarizem eno glavnih orodij za razumevanje globalnih kontekstov na nivoju širše javnosti. Tudi v Sloveniji je dokumentarna produkcija, predvsem neodvisna, v zelo hitrem razvoju, krog ustvarjalcev in tudi občinstva dokumentarnih filmov pa je širši kot kdajkoli prej. V diplomskem delu se, po pregledu trenutnega stanja neodvisne dokumentarne produkcije v Sloveniji, poglobimo v različne teorije dokumentarne reprezentacije. Nato pa preko pogovora z režiserko Anjo Medved in analizo njenih filmov skušamo raziskati, kakšne so značilnosti sodobnih dokumentarnih vsebin, v katero smer pelje njihov razvoj ter kakšni so cilji, ki si jih njihovi režiserji zastavljajo.

Ključne besede

participativnost;dokumentarni filmi;neodvisni filmi;Anja Medved;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [M. Pucer]
UDK: 791.6(497.4)(043.2)
COBISS: 15401750 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 10553
Št. prenosov: 161
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Participancy and the contemporary in independent film production in Slovenia
Sekundarni povzetek: In more than one hundred years of its history, the documentary film was marked by radical changes in representational and visual meanings. Nowadays, the main efforts of documentarism are focused toward the understanding of global contexts on a large public scale. The independent documentary in Slovenia is developing extremely fast. The consequences are fast growing production teams and audiences. We begin the following thesis with a short overview on documentary tradition and a structural research on some documentary theories. The core part is based on the director Anja Medved, starting with an interview and followed by an analysis of four of her films. The goal is to find some specifics of the contemporary documentary film and understand the meanings which today's directors impose on documentarism.
Sekundarne ključne besede: participancy;documentary film;indipendent film;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VI, 37 f.
Ključne besede (UDK): the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;recreation;entertainment;games;sport;razvedrilo;zabava;igre;šport;cinema;films (motion pictures);kinematografija;filmi;film as industry;film kot industrija;
ID: 1015818
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, magistrsko delo
, diplomsko delo