Diplomarbeit

Povzetek

In dieser Diplomarbeit wurden die emotionalen Appelle in den Werbeanzeigen analysiert. Sie besteht aus einem theoretischen und einem empirischen Teil. Der theoretische Teil der Diplomarbeit beschäftigt sich mit den Werbeanzeigen und mit den Emotionen. Im empirischen Teil der vorliegenden Diplomarbeit sind die Werbeanzeigen für Autos, Handys, Lebensmittel und Kleidung, die in vierzehn Focus Nummern vorhanden waren, erörtert. Alle Anzeigen wurden einzeln interpretiert und es wurde festgestellt, an welche Emotionen sie appellieren und wodurch diese Emotionen ausgelöst werden. Durch die empirische Interpretation der Werbeanzeigen hat sich erwiesen, dass die meisten Emotionen vor allem durch das Bild ausgelöst werden und dass dabei die Farben des Bildes eine große Rolle spielen.

Ključne besede

Werbeanzeigen;Emotionen;emotionale Appelle.;

Podatki

Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [M. Horvatič]
UDK: 811.112.2(043.2)
COBISS: 19621640 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1483
Št. prenosov: 70
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Emocionalni apeli v reklamnih oglasih
Sekundarni povzetek: V diplomskem delu so analizirani emocionalni apeli v reklamnih oglasih. Sestavljena je iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del diplomskega dela se ukvarja z reklamnimi oglasi in emocijami. V empiričnem delu diplomskega dela so obravnavani reklamni oglasi za avtomobile, mobilne telefone, živila in oblačila, ki so objavljeni v štirinajstih številkah revije Focus. Vsi oglasi so posamezno interpretirani in ugotovljeno je, na katere emocije apelirajo kažejo ter s čim so te emocije izražene. Z empirično analizo reklamnih oglasov se je izkazalo, da je večina emocij izražena predvsem s sliko in pri tem igrajo barve slike odločilno vlogo.
Sekundarne ključne besede: nemščina;reklame;oglasi;emocije;apeli;revije;diplomska dela;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za germanistiko
Strani: 71 f., 70 f. pril.
Ključne besede (UDK): language;linguistics;literature;jezikoslovje;filologija;književnost;linguistics and languages;jezikoslovje in jeziki;languages;jeziki;germanic languages;germanski jeziki;west germanic languages (other than english);zahodnogermanski jeziki (razen angleščine);german language (high german;standard written german);nemščina (visoka nemščina;standardna pisana nemščina);
ID: 1027028
Priporočena dela:
, multimedijski literarni performance
, program osnovnošolskega izobraževanja
, diplomsko delo