diplomsko delo
Daniela Huber (Avtor), Milica Lahe (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Vloga vzgojitelja v skrbi za zdravje otrok v vrtcu je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili teorijo zdravja, dejavnike tveganja, vlogo vrtca in vzgojitelja v skrbi za zdravje otrok in priporočila za ukrepanje ob nujnih stanjih. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, ki smo jih pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika za vzgojitelje in pomočnike vzgojiteljev. Zanimalo nas je, kako vzgojitelji skrbijo za zdravje otrok v vrtcu, ali imajo dovolj znanja o skrbi za zdravje otrok, ali obvladajo osnove nudenja prve pomoči in ali sodelovanje s starši temelji na medsebojnem zaupanju in sodelovanju. Z raziskavo smo ugotovili, da imajo vzgojitelji dovolj znanja o skrbi za zdravje otrok, da vzgojitelji skrbijo za zdravje otrok v vrtcu, da se poslužujejo dodatne literature in obiskujejo strokovna srečanja na temo o zdravju otrok v vrtcu, da vzgojitelji skrbijo za ustrezno higiensko stanje prostorov (zračenje igralnic) in igrač (vzdrževanje higiene igrač), da večina vzgojiteljev obvlada osnove nudenja prve pomoči in da sodelovanje s starši temelji na medsebojnem zaupanju in sodelovanju.

Ključne besede

diplomska dela;zdravje;vrtci;vzgojitelji;predšolski otroci;skrb za zdravje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [D. Huber Tkalec]
UDK: 373.2(043.2)
COBISS: 19878152 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1780
Št. prenosov: 189
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: THE ROLE OF A KINDERGARTEN TEACHER IN CARING FOR CHILDREN'S HEALTH IN A KINDERGARTEN
Sekundarni povzetek: The diploma thesis entitled The Role of a Kindergarten Teacher in Caring for Children's Health in a Kindergarten consists of the theoretical and the practical part. In the theoretical part, the theory of health, risk factors, role of a kindergarten and a kindergarten teacher in caring for children's health and recommendations for response to emergencies are presented. The empirical part presents the results of the research gained with the help of a questionnaire addressed to kindergarten teachers and their assistants. Our intention was to find out how kindergarten teachers care for the health of children in kindergarten; if they have enough knowledge of the health care of children; if they master the basics of first aid and whether the collaboration with parents is based on mutual trust and cooperation. The research found that kindergarten teachers have sufficient knowledge of the health care of children; that they care for the health of children in kindergarten; that they make use of additional literature and attend expert meetings on the health of children in kindergarten; that kindergarten teachers ensure adequate hygiene of premises (playrooms airing) and toys (toys hygiene maintenance); that most kindergarten teachers master the basics of first aid and that collaboration with parents is based on mutual trust and cooperation.
Sekundarne ključne besede: health;health care;kindergarten teacher;Kindergarten Curriculum;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: [70] f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;kinds of school providing general education;vrste šol;ki zagotavljajo splošno izobrazbo;
ID: 1027403